Ok så här ser de ut. . .

. . . Har nu varit på jobbet och pratat med mina teamleader Maria och Angelica.
Berättade hur situationen ser ut att jag är nästan hundra på att jag vill åka hem.
De frågade mig om jag ville gå på dagen eller ha min uppsägningstid på två veckor.
Jag valde att jobba två veckor till...alltså fram till den 22/10
Skulle jag ångra mig och vill vara kvar så river vi bara min uppsägning det är alltså inga problem.
Jag har de här två veckorna mer som betänketid. . .
Jag vet att vad jag än bestämmer mig för kommer jag ångra mig på nått sätt.
Ok, jag trivs här. . .men jag har konstaterat att jag är för hemma kär,
det spelar visst ingen roll om jag flyttar till en liten håla i norge eller världsmetropolen barcelona! MEN nu har jag iaf testat och jag VET att ska jag på en weekend någonstans eller en semester någonstans så kommer barcelona va prio ett. . .Jag älskar staden men klarar tyvärr inte att bilda mig ett liv här.

Angelica berättade för mig att det tog henne ett halvår innan hennes liv här en började likna vardagen hemma i sverige. det är mycket papper som ska fixas för att man ens ska kunna få en fungerande vardag. . . det är som med allt i spanien, mycket papper!

Nu återstår det bara att prata med min hyresvärd ikväll... jag har ju 15dagars uppsägningstid så det borde inte vara några problem.

just nu sitter jag och avnjuter en underbar gourmet måltid. . . eller inte.
det ända jag får äta idag är kokt potatis och kokt morot....yummie! men men bättre än ingenting.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0