redan mycket bättre. . .

. . . känner mig nästan frisk.
Fast nej jag vet, det är medicinen som gör så att jag känner mig bättre. . .
jag ska fortsätta ligga i sängen o glo på film hela dagen varvat med att glo in i väggen och bara vänta på att dagarna ska gå. det är ju så fruktansvärt tråkigt att va sjuk . . .

sen har jag fruktansvärd beslutångest också, stanna kvar i barcelona eller åka hem?

Har inget liv här nere, jobbar och sover och festar (i ett land som jag inte kan språket)
Har inget märkvärdigare liv hemma i sverige heller men där kan jag iaf språket!

Har iaf bokat en flygbiljett hem den 23oktober. den kostade 200spänn så dumt att missa den chansen ifall jag nu vill åka hem! de andra biljetterna ligger nu runt 2000spänn!

jobbet är inte tillräckligt stimulerande för att vilja stanna, ok visst, jag gillar att prata men att sitta och prata i telefon i ett callcenter 8h om dagen? - Nej tack!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0