så de kan gå

. . . som sagt, igår va jag och Emilie ute. Vi va först på en bar som hette punto och sedan en nattklubb som hette Otto Zutz. Jag fick i mig lite för mycket alkohol och satt och drack vatten den sista tiden, sen delade jag taxi med ett par och åkte hem.

blev dock av med min jacka eftersom min garderobs biljett blev stulen,
i fyllan och villan lyckades jag även polisanmäla mitt körkort som stulet, men det visade sig att emelie hade mitt körkort.
så de kan gå. . .

träffade massa nya människor igår och bytte lite nummer,
så nu fick jag ett sms ifrån någon Patric B " Hey. are you up for a drink tomorrow night?"
Minns inte vem av dom de va så jag har inte svarat ännu. . .

ikväll blir det lugnt tror jag.
Lindas vän är i barcelona över helgen med sin familj så de är ute och käkar.
Antingen blir det film och chips eller så blir det party,
just nu lutar det åt filmkväll!

min balfylla är olidlig. . .

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0