Sjuk och orkeslös

Hej. . . Vaknade för ca en timme sen. Jag är sjuk och orkeslös, har ont i hela kroppen.
Igår kväll låg jag bara hemma och kollade på gossipgirl hela kvällen, och med tanke på att jag känner mig sjuk nu, ,så vill jag inte vet hur jag hade mått om jag hade varit ute igår också!

Hemlängtan har släppt lite iaf, men som vanligt när jag är sjuk så vill jag vara hemma och bli ompysslad.
Skulle vilja göra något kul idag men som sagt så är jag sjuk och jag vet inte hur mkt jag orkar och klarar av. bästa vore att ligga hemma o försöka piggna till. . . ska ju jobba i morgon,
tur att jobbet inte är fysiskt krävande iaf.

Skulle vilja åka hem till sverige en snabbis bara, säga hej till alla och känna av den svenska kylan lite.
Det skulle ge mig kraft och inspiration till att stanna kvar här. . .
Kommer ju hem över jul iaf. men det är ju ett tag kvar. . .

Borde försöka få i mig lite mat också, men har ingen energi till att ta mig upp ur sängen så får se hur det blir med den saken. . . nu ska jag försöka vila lite.


ha de bra!

Comment
Postat av: sari

hej gumman

jag tror knappt att du skulle vilja vara i Grums mer än fem minuter för här är allt precis som det alltid har varit. inatt var det dessutom storm med regn o blåst o nu regnar det igen.... nää du, du skulle bli rastlös och irriterad på allt o alla på nolltid håll ut... Antti kanske ringer igen:)

2008-10-05 @ 19:36:54

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0