Skapligt övertrött! :D

I natt vart det inte mycket sömn. . .
jag och Linda somna runt halv fem i morse sen va det bara upp och jobba vid halv sju.
Jobbet va soft som fan, bara vårdguiden samtal, trotts min övertrött het klarade jag ju jobbet galant :)

Bakfylle-ångesten har släppt nu iaf, och det känns jävligt bra!

Ikväll blir det inte många knop, det står 2Estrella Damm öl och tittar på mig men ICKE! dom ska jag ta en annan dag.

Veckan kommer gå skit fort, slutar kl. 13 på torsdag, ledig fredag och sen jobbar jag natt lördag och söndag.
Sen är jag även ledig måndag =)

Nej, nu ska jag se om fiskpinnarna som jag köpte på lidl går att äta. . .
det får bli hemma gjort potatismos till :)

Have a nice day !

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0