Sleepwalker

Cuz im a sleepwalker - yes I am. . .

Vaknade för ca 1timme sen,
skulle gått upp kl 13 men efter att ha jobbat natt och vara helt utmattad lyckades jag inte

vakna av klockan. . .

Hade ett svagt minne av att jag även springit runt helt hysteriskt och panikslaget i sömnen, och Linda intygade att jag hade gjort de.

Yrade om några tiggare som vi var tvugna att hjälpa osv. 
Varför går man egentligen i sömnen och finns det något botemedel emot de?
Vad jag kan minnas har jag gått i sömnen mer eller mindre i hela mitt liv.



Nu har jag precis käkat "frukost", det fick bli stekt potatis, ägg och bacon!
Jag fick min älskade bacon till slut :)

Borde gå och lägga mig om någon timme igen eftersom jag jobbar 8-12 i morgon men känner jag mig själv rätt så lär inte det inträffa.



 


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0