som en enda stor dimma.

försökte åka till jobbet idag, men både jag och de på jobbet konstatera att det inte skulle gå, jag feberyrade och såg dubbelt.
Ville inte åka hem men de va nog bäst så. . . det är så dumt att bli sjuk i de här landet.
Har precis varit på apoteket och köpt aspirina och imodium,
konstatera att de va tur att de inte va några meter till till apoteket för då hade jag svimmat. . .
jaja ska försöka lägga mig en stund till nu. . .



Hej igen.
Nu har jag precis vaknat, jag vet inte om jag vågar somna igen.
Haft så fruktansvärt mycke mardrömmar!
Febern har gått ner iaf så känns som att tabletterna gjort lite nytta iaf.
Nu ska jag hänga tvätt. . .

ha de bra!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0