som jag trodde. . .

har jag feber. 38,4grader inte jättehög, men ni som känner mig vet att jag knappt kan röra mig då termometern visar mer än 37! Så ikväll blir en tidig kväll så jag orkar upp till jobbet i morgon.
Har sett klart alla avsnitt av gossip girl så de nya avsnitten måste komma snart!

Tänk va skönt det skulle vara att ligga i min egna säng nu när jag är sjuk!
Jag har ont i kroppen och det gör inte mindre ont när man sover i en stenhåd säng!
Jätte gulligt att de köpte nya sängar åt oss på ikea, men hårdaste sängen! gaah.

Som mamma skrev i kommentaren, skulle bli rastlös på nolltid och jag skulle bara vilja ge mig iväg igen.
Men det är så svårt att bygga upp en vardag här, som med styrketräningen tex. ska jag gymma här så kostar det mig
ca 90Euro i månaden! det betalar jag för ett år när jag är hemma. . .
Ja jag vet att man kan träna utan att gå på gym, men de är inte samma sak, jag blir iaf inte lika motiverad.

Nej, nu ska jag inte vara så negativ!
fick reda på här om dagen att det är påväg att bli vinter, affärerna har ändrat om öppettiderna till vintertid vilket innebär att de är öppna längre - det låter väldigt deprimerande, jag kan fortfarande gå ute i shorts men affärerna har vintertider?
på kvällen kan de iof vara rätt skönt med en långärmad. . .

nej, nu ska jag kolla på Irene huss - glasdjävulen sen ska jag försöka sova!


god natt.. . hoppas alla har haft en underbar helg.

Comment
Postat av: sari

´du e rolig du... har du nånsin betalat nåt gymkort:) Hoppas du mår bättre idag. Linus e fortfarand hemma för öronen.... ska vara hemma tills penicilinen e slut iaf.

2008-10-06 @ 10:41:40
Postat av: mamma

ditt paket e på väg kostnad 270 kr

2008-10-06 @ 11:24:34

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0