Stranden. . .

vaknade runt ett, skulle gå till stranden.
När vi väl är där så blir det genast jätte molning! sitter kvar en stund och sen traskar vi hemåt.
När vi går mitt på ramblan så öppnar sig himlen! Regnet bara öser ner och där står jag och linda i sommarkläder och självklart inget paraply!
Varenda barcelona bo har tittat på oss "de stackars blonda blöta tjejerna" varenda säljare försökte sälja på oss paraply och vi fick höra "naaw" från alla håll och kanter, vi va de ända som inte va förberedda på denna oförutsedda händelse!

Varför ska vi köpa paraply när vi ser ut att ha badat med kläderna på?

Det blev med andra ord inge solande för oss idag. . .
Nu ska jag lägga mig i badkaret och bara slappa, sen ska jag försöka ta en siesta så jag är laddad inför ikväll!

ha en trevlig lördag!


Comment
Postat av: sari

trevlig lördag det är faktiskt fortfarande FREDAG. dessutom e paraply onödigt.;)

vi ska ha fest imöra... va o styrketräna igår då skulle du vsrt där du skulle ha trivs många pojksr me muskler nu skäller Martin på mig för jag borde vara blind för jag e gift ;)

2008-10-17 @ 19:49:12

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0