Strax gå hem

God Morgon!

Om inte så länge får jag gå hem. . .
om rättare sagt 1½timme, då har jag avslutat mitt 11timmars långa arbetspass och det har varit segt som sirap!
Sten dött på linjen och jag har nog spanat in varenda hemsida på nätet. . .

Är extremt hungrig också så frukosten är efterlängtad!
Känner ett HA-begär efter bacon,
det får bli bacon och ägg till frukost sen raka vägen ner i bingen.

Måste dock se till att vända rätt på dygnet eftersom jag börjar jobba kl. 8 i morgon...



nu kommer städerskan också, om en halvtimme börjar det även droppa in lite folk på säljsidan. . .
nu märks det att det är morgon iaf, det är så ensamt här på natten. . .

Känns bra att vara kvar i barcelona iaf !
Just de, måste snacka med min TL så fort hon kommer in på jobbet att vi ska riva min uppsägning

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0