tröttare än tröttast. . .

Efter att ha sovit ca 6timmar på två dygn börjar min hjärna strejka.
Min kropp tyckte inte om att ta en 30min långpromenad när jag är nyvaken och knappt öppnat ögonen.
Varför tog jag inte bara metron?

Sitter iaf på jobbet nu, har sjukt ont i halsen då det känns som att jag hostade upp mina stämband i natt!
det är underbart att ha ett telefonjobb när man till största del använder sin röst som verktyg!
dricker varmchoklad och får hoppas att rösten ska bli bättre!

Känner mig som en Zombie, och ser troligtvis ut som en idag också. . .



Prio ett: Lyckas vända tillbaka dygnet!

Comment
Postat av: sari

du blir ju alltid sjuk när du inte sover... snälla 6timmar på 2dygn.... gnäll inte

2008-10-14 @ 20:03:00

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0