Underbar helg i barcelona !

Fredagen: Satt hemma med Linda och Sara och tog ett par öl, det va lugnt och så drog vi till Emilie.
Där satt vi till typ halv två sen skulle dom på nattklubben Otto Zutz, jag kände verkligen inte för att gå ut och klubba, jag ville till en bar! Messade lite med Johan "Ryan" och dom va på någon rock bar i Gracia. Jag tog en taxi och åkte dit, baren stängde dock en halv timme efter att jag kom dit och jag och Ryan bestämde oss för att gå hem där ifrån, vi va ju i gracia och så långt hem kan jag inte ha eftersom jag trotts allt bor i Gracia! Johan som har bott här i över ett år får visa vägen!
det slutar med att vi går åt fel håll och hamnar vi Placa Espanya (där jag bodde förut). Så efter 3timmars promenad i Lindas för små pumps är jag hemma! Har extrema blåsor på fötterna och klockan är 5 på morgonen.

Lördag: Jag och Linda satt hemma och drack och spelade svensk musik :) Sen kontaktade vi Ryan och dom skulle på en bar, han skulle höra av sig senare men jag hörde inget ifrån honom. . . ringde "kundtjänst johan" och han berättade att ryan försökt få tag i mig men att han varit tvungen att sätta i sitt kort i en annan telefon och har inte mitt nummer kvar. . . ringer upp ryan och vi gör upp att mötas i Raval. Linda och jag börjar gå eftersom vi bor ganska nära och sen beger vi oss mot rambla raval, det området ska man verkligen inte gå i själv på natten, det är barcelonas farligaste ställe men det är även de stället som har de bästa barerna. .  johan kommer ut och möter oss och vi går in på baren/nattklubben och umgås med han och hans vänner.
Tidigt på morgonen (vet inte vad klockan är) så beger jag mig hemåt.

Söndag vaknar klockan 15 och inser att jag sovit bort typ hela dagen, linda har precis kommit hem och vad som händer idag har jag ingen aning om. . . .
En vesuviu från 97an hade varit underbart nu!

Hur som helst, jag har haft en underbar helg i Barcelona! den bästa hittills.

Duschen väntar . . . är sjukt sliten efter helgen. . .


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0