vädret i barcelona växlar kraftigt!

Senaste veckan har det varit "vinter" eller iaf början till vinter,
just nu sitter jag ute på balkongen i bikini överdel och shorts, det är klarblå himmel och strålande sol.
vet inte hur varmt de är men runt 25kanske. . .
skönt, kanske man hinner få lite färg innan man åker hemåt till kylan! :)

Ju mer jag tänker på Barcelona vet jag att jag kommer att återvända. . .
Men jag tänker inte stanna kvar nu.

Nästa gång vet jag vad jag har att vänta mig och jag vet även hu höga depositionerna kan vara!
så den dagen jag beslutar mig för att återvända till mitt älskade barcelona ska jag ha en tillräcklig buffert och jag ska även kunna språket bättre!
Men en weekend kan man nog klämma in innan dess ;)

Nu ska jag bege mig ut på stan och lapa lite sol. . .

ha en bra dag!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0