Grattis Carro och Robban

Till eran super söta lilla Elvis :)
Önskar er all lycka!


Klockan är ni 16.00 och det va ca en timme sedan jag åt mig mat. . .eller bebismat hehe.
Jag har lyckats behålla min mat och jag känner mig inte alls illamående.
Det måste ändå betyda att det är påväg åt rätt håll!
de sista tuggorna fuskade jag, jag hade på lite örtsalt. . . men det va ju så fruktansvärt smaklöst så jag va faktsiskt tvungen. . . frågan är vad jag ska äta ikväll, jag vill ju inte äta samma sak igen. hmm.
nått måste de bli, jag vill inte ens visa mig ute, det gör ont i mig att se allas blickar, och höra folk på jobbet säga kommentarer som "gå hem och käka smör". ¨
Jag har inte valt att bli sjuk! så låt mig bara vara så får jag ta det här i min egen takt. . . ge mig en vecka eller två så kommer jag se ut som den "vanliga" Laura igen! 
Vem lider mest av min spegelbild? du eller jag?

Comment
Postat av: sari

skit i vad folk säger om din vikt, har man inte mye o ta av blir det tydligt snabbt när man tappar kilon när mna blir sjuk.... du vet att du e välkommen hem MEN hur länge tänker du bo hemma;)



Jag älskar dig gumman det vet du



nån bil har du heller inte när du kommer så bussen blir nog din vän iaf nu trots att det finns illa luktande människor där(dina ord i somras)

2008-10-08 @ 19:37:35

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0