Allt går emot oss.

Allt går emot oss. . . vi trodde att allt var klart med lägenheten, men nu får vi den inte.
Vi orkar inte med mer krångel och letande av lägenhet så nu tar vi en lägenhet via barcelona-home.
Dom är dyrare eftersom dom är ett företag! men månadshyran blir i stort sett de samma.
Det är ju lönsammare att ta en lägenhet via dem än att hyra rum iaf.
Vi tar ett kontrakt på en lägenhet fram till jul iaf.
Alla åker ju hem över jul så är det bara att fixa en ny lägenhet efter de.

Jag kan inte beskriva med ord hur trött jag är på allt krångel. . .

Ikväll har vi bara tagit de lugnt, suttit och kollat på film, det fick bli wall-e, den va söt.
Den här helgen är det någon festival, men det spöregnar ute så jag orkar inte ens gå ut.
Ska alldelles strax sova, så får jag hoppas att jag är på lite bättre humör i morgon.

I morgon är det en gratis konsert med sahara hotnights som vi antagligen ska gå på,
brukar inte lyssna på dem men det blir nog kul iaf :)

god natt och ha en fortsatt trevlig helg!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0