Boende sökes omedelbart

Boende i barcelona sökes omedelart. . .
Om du som läser detta nu har 2singel rum eller möjligtvis 1 dubbelrum att hyra ut så KONTAKTA MIG!
Jag och min vän Linda söker boende i barcelona omedelbart.
Bor just nu via barcelona-home men kontraktet går ut på lördag. . .
I värsta fall - då menar jag verkligen VÄRSTA fall så får vi hyra ett rum via barcelona-home igen.
Har DU däremot något bättre att erbjuda mig så vore jag oerhört tacksam.


Fick ett mail ifrån barcelona-home igår det löd ungefär så här :
"Städerskan är inte till för att städa upp eran skit - från och med nu har ni ingen städerska och får själva komma fram till hur ni ska göra med städningen i lägenheten"

OK?! För det första - våran lägenhet är ingen svinstia
För det andra 
- Vad är en städerskas arbetsuppgift om hon inte ska städa?

Är det verkligen meningen att man ska få brödsmulor under fötterna när städerskan har varit och städat?
Det ända jag sett henne göra är att starta diskmaskinen. . .
Men men nog om de - vi "grisar" har inte gjort oss förtjänta av att ha en städerska

Comment
Postat av: mamma

kan det inte ha o göra med att ni bor 4 istället för 2 i ert rum som städerskan klgar, bara en tanke....



2008-09-24 @ 10:00:47

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0