en svårflörtad john blund

Kl. är 02.06 borde egentligen sova vid de här laget. . . men john blund är svårflörtad ikväll.
väckarklockan ringer 06.45 då lär jag inte vara speciellt pigg.

Har alldelles för mycket tankar i huvudet för att kunna sova - och så är jag kissnödig.
Det sistnämnda går dock att göra någonting åt.

Har nu kollat lite på det här med boende, vad känner du Linda, är du rätt flexibel?
Har kollat på barcelona-home och hittat ett rum, vill ju egentligen inte hyra via dem då jag hört mkt dåligt om dem.
Har även mailat med en kille som hyr ut två rum, dock lite dyrare men hittills låter de bra.
väntar på svar om när jag ska få komma och titta på lägenheten.
på den sistnämnade va det ingen deposition heller. . .

Idag va det som jag nämnde igår sahara hotnight konsert här i barcelona - orkade dock inte gå.
Har ärligt talat inte varit på humör för någonting idag, mest legat och degat.
Kollat på sex and the city filmen och 27 dresses.

Nej, nu ska jag besöka damrummet sen ska jag koppla på charmen och försöka ragga upp john blund igen.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0