första dagen avklarad

Så nu är första arbetsdagen avklarad, det gick väldigt bra och jag blev varm i kläderna fort.
ingen lätt match att sitta i kundtjänst under faktura veckan. . .
har fått en och annan utskällning idag men inget jag tar åt mig utav, det är ju som sagt inte personligt utan det handlar om företaget (tvins). Jobbigaste är nog när man håller med kunden men man måste följa de lagar och regler som finns.
En kund va så arg så att han skulle gå till rätten med just sitt fall. . . han ville ha mina personuppgifter men min TL (teamleader) sa att jag endast skulle säga "Laura på kundtjänst".
Som tur är så är det ju företaget han stämmer och inte mig isåntfall :) jag vet att jag inte har gjort fel.

Om 1½timme ska vi åka och kolla på en lägenhet och jag hoppas verkligen att vi får den!
Kommer inte ihåg vad lägenheten kostade, men vi får se hur vi ska lösa det med pengarna.
Måste ju ha ett boende - ska vara ute ur de boendet jag har nu senast den 27e så det är lite ont om tid. . .

Orkar inte skriva nu - är helt slut i hjärnan. . .

Ha det bra!

Comment
Postat av: mamma

har ni fåttt tag på nån lägenhet....nyfiken:)

2008-09-17 @ 10:15:00

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0