Första natten. . .

Då va första natten avklarad, det va ingen lätt match.
Metron åker under våran lägenhet så till en början trodde jag att det va en mild jordbävning, jag förstog dock att så va inte fallet. . . eftersom skakningarna kom allt för tätt in på.
precis utanför går det en bilväg (tror de är 50-väg men dfet går minst i 110!) ambulansen har åkt förbi hela natten, det ligger tydligen något sjukhus i närheten. . . trotts allt detta oljud lyckades jag iaf somna. . och vet du va! det gör inte så mycket med allt oväsen för jag är i BARCELONA!

Idag vet jag inte vad vi ska göra, Malin får guida mig runt lite och så sticker vi nog till stranden :)

fan min röst är borta.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0