God morgon. . .

Just nu sitter jag på jobbet , det är väldigt dött på linjen idag så jag har lite tid över till att blogga.
Har precis läst på intranätet att man måste ansöka om ledighet över jul så ska prata med min TL på lunchen.
Hoppas verkligen att jag får ledig så jag kan åka hem och fira jul!

Firade ingen jul förra året  och jag känner inte för att sitta själv i Bcn på julafton.
Nyår vill jag fira här men jul vill jag fira hemma i sverige!
Har varit utan julmaten på tok förlänge nu. . .
Får hoppas att jag fr ledig, de känns som de som jobbat längre har förtur, och med tanke på att multipartner kommer vara öppet under jul så måste ju någon jobba.

Men men.. det är inte jul än så vi får se hur det blir.

Förövrigt är det bra, lite jobbigt när man inte har några pengar bara. . .
Har levt på nudlar de senast 2dagarna och de är inte så energigivande.
vad jag ska käka ikväll vet jag inte än (nudlarna är slut). . .men det får bli ett senare bekymmet.
Om lönen bara kunde komma in på kontot nu så jag kunde gå och handla!

Vädret är lika kasst fortfarande, det regnar iof inte men jag va ändå tvungen att slänga på mig en kofta i morse.
Hur ser vädret ut hemma i sverige?

Comment
Postat av: mamma

vädret, har faktiskt varit riktigt Gôtt ända sen i fredag på dagarna vill säga. i går morse var det +2 ocg på dagen mellan 15-20 solen värmer fortfarande.



Nog om vädret hoppas du har fått det vi sa att vi skulle fixa....

2008-09-23 @ 19:54:55

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0