Happy lika a hippo :)

Dagens fundering: När ska man vänja sig vid alla dessa kindpussar? Och vilken sida ska man "pussa" på först?

Nu sitter jag på jobbet (som vanligt) och det är ganska lugnt på linjen än så länge.
Idag händer inte så mycket, ska nog bara "hem" och slappna av nu när jag äntligen hittat ett nytt "hem".
Ikväll/Natt åker Julia och Victor hem, de flyger från Girona tidigt i morgon bitti.
Sen åker Malin antagligen på Lördag.
Så det blir bara jag och Linda from Lördag. . .
Det ska bli så roligt gumman =)

När linda kommer hit måste vi turista ! Det har jag ju inte gjort ännu, kollat på lite sevärdigheter men inte lika intensivt som alla weekend-turister.

Ne nu ska jag koppla på telefonrösten. . . bloggar senare


Comment
Postat av: Sari

e det en han o snygg pussa på munnen:)

2008-09-25 @ 15:46:39

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0