Jag ser ljuset !

Nu börjar jag se ljuset i tunneln.
Allt känns inte lika hopplöst längre. . .
En kille på jobbet behöver bli av med sitt rum (dubbelrum) för att han ska flytta ihop med sin bror. . .
Han skulle prata med sin hyresvärd och förhoppningsvis får jag flytta in redan i helgen!
Han och hans bror ska flytta ihop i en större lägenhet. . . det innebär att även hans bror måste bli av med sitt rum, så jag föreslog att Victor och Julia kanske kunde ta den, men får veta mer i morgon.

Båda rummen ligger iaf i Borne district - väldigt centralt och väldigt bra område!

Så nu håller jag tummarna för att det här ska gå vägen. . .

Mitt hopp har verkligen gått upp och ner sista tiden, ena dagen har jag varit positiv och andra dagen så fruktansvärt negativ och less på allt. . .

Men som sagt, efter regn kommer solsken.

Påtal om  regn. . . har varit dåligt väder här i barcelona påtok för länge nu! Just nu spöregnar de och de är inte speciellt varmt.  Hm, jag som hörde att det skulle vara varmt i 2månader till! det har varit riktigt varmt i 3dagar sen jag kom hit kanske, men men det är inte lika kallt som i sverige iaf ;D

Efter jobbet vet jag inte riktigt vad som händer, Kusinvitamin och Julia jobbar till nio så jag får se om jag hittar på något med en jobbarpolare eller om jag bara går hem och lägger mig tidigt. . . vädret är ju skit kasst så att upptäcka mer av barcelona är ju inte aktuellt idag iaf.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0