Positiv överaskning

Fick nu veta att jag skulle börjat jobba kl. 9 - de innebär att jag började 1timme för tidigt !
Får därför gå hem klockan 16 istället för 17 :) perfekt på en fredag.
Trodde vi gick 8-17 varje dag men så va de tydligen inte.

Men kommer hellre iväg en timme tidigare - timmarna mellan 15-17 går så segt!

Efter jobbet ska jag möta upp Malin, hon ska shoppa eftersom det är hennes sista dag här nere.
Jag ska köpa sängkläder på ikea, för jag måste ha egna till den nya lägenheten.

Sen kanske jag ska möta upp Carolina och ta en öl :)

Comment
Postat av: mamsen

hej du vad händer du har inte uppdaterat på länge...

e Linda där nu har ni flyttat in i rummet osv osv.....



Tell us more about yoour life in Spain:)

2008-09-28 @ 11:13:06

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0