Spännande samtal. . . Hamnar tvins i tidningen tro?

Har nyss tagit emot ett samtal från en Journalist på Kvällsposten  - en skånsk kvällstidning.

Någon av våra kunder är tydligen missnöjd och har vänt sig till pressen.
Hon ville nu ha kontakt med min teamleader så självklart informerade jag min teamleader om detta.

vet dock inte om dom kommer ringa upp eller inte. . .

Vet inte hur många gånger om dagen jag får höra:
"Vi ses i rätten"
"jag kommer gå vidare med de här"
"Jag kommer kontakta media, plus mfl"


Skulle alla kunder göra vad dom hotar med skulle tvins synas i media twenty-four-seven.

Det är tur att jag inte tar åt mig peronligt av allt jag hör dagligen,
det går in genom ena örat och ut genom det andra.
Man får ta mycket skit när man sitter i kundtjänst och jag gör ju som sagt bara mitt jobb.
kan ju inte direkt blanda in min personliga åsikt.

Ska bli spännande och se om vi hamnar i pressen eller inte.



Fick ytterligare ett samtal från en missnöjd kund. . . Hon ville veta vad jag heter och jag uppgav bara "Laura",
hon ville ha efternamn men sånt ger vi inte ut, jag heter numera "Laura på kundtjänst" hon skulle polisanmäla mig och det skulle bli en våldsam rättegång ;D
Men Lilla gumman du kan inte stämma mig, du får ju stämma företaget fattar du väl! ;D

Comment
Postat av: Des

Sånna samtal e jobbiga, men tänk på att det inte är du utan företaget dom e sura på ;)

2008-09-22 @ 18:30:59
URL: http://desiii.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0