Svensk mat!

Har inte orkat skriva något. . .Igår mötte jag upp Julia och Victor, dom fick dumpa sin packning hos mig och malin så fixade vi även en natt på hostel åt dom.
På kvällen/Natten förfestade vi hos Emilie en tjej ifrån jobbet, sen drog vi på en nattklubb som hette Catwalk,
det va helt ok, ölen kostade 7Euro! Så det fick bara bli en. . .
Fick en tysk kille efter mig, men honom lyckades jag skaka av mig honom tillslut.

I morse eller ja, vid ett tiden dök julia och victor upp hos oss, sen drog vi till plaza catalunya och kollade inte ett shoppingcenter med 9våningar!
Sen drog vi till stranden, blåste lite väl mycket men jag hann med ett dopp iaf.
Efteråt drog vi till IKEA, alla köpte sig en varsin kudde och victor köpte en handduk, sen handlade vi massa svensk mat :) Köttbullar, Gräddsås och Lingonsylt. . . potatis fick vi införskaffa oss i en annan butik.

Maten smakade bra och nu har vi letat lägenhet, skrivit upp lite telefon nummer som vi ska ringa i morgon.
Så får vi se om vi får komma på någon visning! Hoppas verkligen de.

I natt sover julia och victor på vårat golv. . . vi har "byggt" en säng av 3filtar, 1täcke och ett påslakan.

nu ska jag glo på film, sen får det bli natta. .

Ha de bra!

/Laura

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0