Usch.. lång dag.

Dagen började 06.00 när klockan ringde. .
gick till metron 6.30 och mötte upp Hanna på Barcelonetas metrostation så traskade vi till polisen för att fixa NIE-nummer. . . och det tog sin tid! ca 3timmar för att det va så mycket folk, när vi väl fått några papper hos polisen, så va vi tvugna att gå till banken och betala 6.80Euro, för att få registrera oss eller va de va.
Sen tillbaka till polisstationen och få vårat NIE nummer (Social number)
Efter polisen bar det av till Social Segredad där vi skulle lämna in massa papper och även fick något papper. . .det pappret ska vi använda när vi öppnar bankkontot,  har sprungit runt hela barcelona och fyllt i papper och jag har noll koll på vad vi egentligen har gjort! Men nu har vi arbetstillstånd och något socialnumber som vi tydligen ska ha nytta av!

Kl. 14 började min produktutbildning på MP jag ska sitta i kundtjänst delen för Tvins! du vet de som är som tv-shop.
Ska ta emot ordersamtal och även kundservice, så mamma behöver du reservdelar till din abtronic så är det bara att ringa ;)

Nu ska jag hoppa in i duchen sen ska  jag möta hanna så blir det nog en öl :)

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0