Mat hos mami och brännboll

Började med mat hemma hos Mami :) det vart ingen grillning utan tacos. Funkar lika bra de!



Efter att jag hade käkat ringde Madde så jag traskade ner till sågverksgatan för att dom
skulle spela brännboll.




Som vanligt när det handlar om ölbrännboll slutar det med att brännbollspelandet glöms bort.
Den här gången slutade det såhär


Otto och Martin omfamnar varandra och visar sin guy-kärlek
(dom påstår att det är INTE gay-kärlek)

Mitt i allt detta drama stog jag nykter,
det dröjde inte länge innan jag slängde in handduken och gick hem :)
har även varit och kollat på brasan i ca 5min men även de va boring.
Nu blir det film, chips och sen sova!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0