Min största fobi kröp in i vardagsrummet!

Jag trodde mitt hjärta skulle stanna! Jag fick panik och ringde till Andreas
(vad skulle han kunna göra när han är på jobbet?)
Spindlar är det värsta jag vet och när jag satt i soffan kröp de en stor svart spindel på vardagsrumsgolvet. . .
Min första tanke var :"vart tog den vägen?"
Fast jag är jätte rädd för spindlar lyckades jag leta upp den och fånga den under ett glas,
så nu får den va där tills Andreas kommer hem och kan ta bort den.



Bortsett från spindeln har kvällen varit lugn.
Har legat i soffan och käkat chips och glott på film.
Det fick bli A Cinderella story med Hilary Duff och Chad Michael Murrey


Sett filmen tusen gånger men den är lika bra varje gång :)


Comment
Postat av: lizzie

OMG vilken HEMSK spindel! Tur att jag inte var med, haha jag hade dött! Kör också alltid på glastricket :P

2009-05-02 @ 00:19:46
URL: http://mellanfest.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0