Äntligen!

Ikväll gjorde jag min absolut sista arbetsdag på sommarjobbet och det känns helt underbart!
Nu kan jag fokusera på studierna på veckodagarna och på helgerna är jag ledig.
Den här helgen har det inte hänt mycket,
igår efter jobbet kollade jag och E på "män som hatar kvinnor".
Jag va riktigt trött i morse när klockan ringde vid halv sex,
inte så konstigt med tanke på att jag va hemma strax efter ett.
Idag gick jag delad tur så jag fick sova några timmar mitt på dagen :)

Dumt nog är jag inte särskilt trött just nu. Klockan ringer strax innan sju och skolan börjar halv nio i morgon.
Ska slänga på filmen "I love you man" nu, har ingen aning om vad den handlar om men antar att det är något kärleksdravel. 
 
good night

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0