Blogg.se strular

Såg nu att mitt inlägg som jag skrev igårkväll precis publicerades.
I skolan idag hade vi ingen lärare på engelskan, han började skolveckan med semester.
Vi fick lite uppgifter att göra så det vart ingen vila för oss..
Skulle slutat halv tolv men rektorn skulle komma halv ett och prata om "molkoms historia"...
Mycket givande måste jag säga.. hm..
Hur som helst, nu är jag hemma igen. Ska strax börja packa och även städa.
vet bara inte vart jag ska börja med packningen, men med tanke på att all min "skit" ska med till lägenheten så är det väl bara att slänge ner allt där det får plats...

I morgon blir det en lång dag i skolan. slutar halvfyra och dagen kommer bestå av sv/shk.
Efter skolan ska jag gå en sväng på stan och så blir det en fika med Fredrik och Lina.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0