damdidam

Nu är jag på hemmaplan igen, mätt och belåten, svullat i mig ägg och bacon och grönsaker. . .
Umgåtts med Annica sen i eftermiddag.
Va på Elgiganten en sväng , sen har vi varit i högboda större delen av kvällen.

Nu händer det inte speciellt mycket,
funderar på om jag ska spela the sims 3 eller glo på the hills
inte många avsnitt kvar nu på säsong 4.

Känns skönt att vara ledig. Ledig i morgon också och sen jobbar jag Fredag, Lördag oc h Söndag.

Och så lite gnäll...
Inte fått skattepengarna från Norge heller,
jävla norskjävlar, ringde till dom förut för att fråga om dom gjort någon överföring och får till svar:
" Vi saknar eran fullständiga adress"
men era idioter! jag fråga klart och tydligt om vad ni behövde för uppgifter och jag fick till svar att jag skulle skicka kontonummer mer bic och swift nr samt mitt norska personnummer!
gaah.. jag hoppas verkligen pengarna sitter inne på kontot senast i början av nästa vecka!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0