I morgon börjar plugget

Väskan är packad, i morgon börjar plugget.
Molkoms folkhögskola ( i karlstad).
Ska läsa upp mina betyg på allmän kurs med friskvård profil.
Är oerhört taggad. . .ser verkligen framemot det här.
Inte för att jag älskar att plugga eller är något geni, men det öppnar upp så otroligt många dörrar.
Vad som händer efter vet jag inte än, kan bli allt ifrån universitetsstudier hemma i sverige, univeristetsstudier utomlands, språkresor. . . ja vad som helst. Jag har helt enkelt inte bestämt mig än!
och skulle jag bestämma mig nu, så skulle jag troligtvis ändra mig femtioelva gånger också.

Nu blir det film sen sova.

xoxo


Comment
Postat av: erina tomasson

hehe jadu jag är släkt med hela vålberg ja vettu! Carlsson släkten, alltså kiman, kid, ted, ulli gela, och dom. sen är jag ju slänkt med hinas folket och amsell haha YeeeaH!



Kul förrästen att du läser min blogg, trodde du bara titta in en gång eller så, men värkar som du tittar in väldigt ofta. roligt roligt iallafall!



Frågan angående sol duchen så gör jag det på en salong som heter PÅ HÅRET! Ligger precis vid badhuset här i stan. salongen ligger ute vid gatan där bussarna går, det går inte att missa, en stod gul lysande skylt har dom. Kostar 150:- kanon bra tycker jag! Speciellt nu när tommy å mamma och alla vägrar låta mig sola solarium. Innan kunde jag ligga i solarium typ 5 gånger (om en det räcker) i veckan. Men har väll insett lite hur farligt det är, även ifakll jag HATAR FEJK BRÄNNA! Brun utan sol dusch alltså. Haha! men men man får väll tänka lite på sin framtid, leva längre, förmodligen slippa hudcanser och slippa alla dessa rynkor man ser alla solarie kärringar har :P så vill man ju inte se ut när man bli ändre!



Förrästen hur gick det med träningskortet? Vart bor du nu förrästen? Vad ska du göra i höst, börja plugga eller så?



ha en fin kväll, nu ska jag hoppa i säng, tommy ligger redan och snarkar han :p Skönt att sängen är uppvärmd iallafall hehe KRAM KRAM!

2009-08-18 @ 00:34:19
URL: http://www.metrobloggen.se/minlya
Postat av: erina tomasson

Å herre gud vad blond jag känner mig, jag var för ivrig att lämna en kommentar att jag inte ens läste vad du skrivit i inlägget. Här står det ju vad du ska göra i höst!!! :p Men du får gärna svara mer invecklat om du vill! Åh önska jag också hade kraften att orka plugga igen!

2009-08-18 @ 00:35:53
URL: http://www.metrobloggen.se/minlya
Postat av: Lina

haha jaså de tycker du, ja fjäskpoäng kanske funkar de me ;)

men du apropå krogen, lust att bli me ut nån gån inom en snar framtid innan hösten kommer eller? ;O

skulle va skit kul ju!

2009-08-18 @ 20:36:07
URL: http://sommarslyna.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0