Magen krånglar fortfarande

Fortfarande problem med magen. Behöver ju inte gå in närmare på de.
Har iallafall hämtat novalocol hos Millan så nu känns det lite stabilare, iallafall för stunden.
Har absolut ingen lust att vara sjuk, hade precis kommit igång att jobba efter detta med ryggen,
många är sjuka på jobbet och jag har absolut inte tid med detta!

Nu ska jag krypa ner i sängen och kurera mig, inge vidare i det här fina vädret.
I morgon ska jag också kurera mig... Mår jag så här kasst på lördag så blir det inge rynninge för min del iaf.

Hatar att vara sjuk, det är så typsikt! är det inte det ena så är det det andra.
Vad kommer här näst?
Tycker inte jag är annat än sjuk. . . Kul att dom på jobbet verkar tro något helt annat.


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0