Nycklarna till lägenheten.

I morgon får jag nycklarna till lägenhet :)
och jag har knappt packat något. Måste även ta en sväng till Ikea och köpa möbler.
Hoppas på att kunna lasta in det mesta i lägenheten innan jag åker till Barcelona.

Va och kolla på soffa på sommarlagret, det va utförsäljning men hittade inte ett skit
Det mesta var slutsålt.

I morgon slutar jag skolan vid lunch och efter de har jag tänkt att få nycklarna.
Ev. hyra ett släp så får jag öva mina kunskaper i backning med släp om det inte finns någon snäll själ som vill hjälpa mig ;)


Comment
Postat av: mamma

lgh e så fin, jag hoppas att du kommer att trivas där. Känns dock lite definitivt denna gång med din flytt:(

2009-08-30 @ 18:48:13
URL: http://laurabergstrom.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0