pizza och film

Nu börjar vi komma igång på riktigt med lektionerna i plugget.
Måste säga att det känns bra, riktigt bra!
Bra lärare och jag trivs med klasskompisarna.

Haft religion och naturkunskap idag... naturkunskap är väl inget favvoämne direkt,
snarare det motsatta, men det är bara att bita ihop.

Ikväll blir det lugnt, är rätt seg efter att ha hämtat brorsan på nöjesfabriken i natt.
Ska bara hem till E på pizzadejt med film :)
Eller ja, vi ska käka pizza men jag ser det som en dejt ;)

Påtal om dejt, jag har aldrig varit på en riktig dejt.
Jag fick ju chansen i Spanien med Kike men den tog jag aldrig.
Jag fega ur. Kanske ska testa på det där med dejtande?
Mat är ju inte dumt och har man tur kanske man träffar på någon schysst snubbe.
Det tåls att tänka på.. Dock inget jag kommer ödsla tid på,
men kanske ska överväga att säga ja nästa gång istället för nej.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0