städerskan har precis gått

Idag har det inte hänt mycket.
Va hos Emilia en sväng förut så ringde vi till Skattekontoret i Vinje, så snart ska pengarna va påväg.
Sen har även städerskan varit här och städat mitt rum...
tänk om jag haft sånn tur! (I det här fallet fick den städerskan bli jag.)

Back to work 2morrow.
Jobbar 15-20.30 och sen förmiddag resten av veckan (tror jag).

Denna kväll kommer troligtvis avslutas med The hills.
Är ni inne på S3 och det är så spännande :)

Btw. nu är det inte länge kvar tills Gossip girl s3 kommer!


Comment
Postat av: Lizzie

Hahaha Skönt! :) Åååh Hills är bra rätt igenom men jag längtar sååå mycket till GG!!

2009-08-05 @ 18:38:52
URL: http://mellanfest.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0