A new problem - a new solution!

Fick precis besked från CSN angående bidrag för utlandsstudier - AVSLAG!
Räknade ihop mina poäng och visst fan hade jag för lite poäng! Varför sa studievägledaren att jag hade mer poäng än vad jag hade?!
Eftersom jag fortfarande väntar på besked om jag får plugga på distans via komvux eller inte så ringde jag Studievägledaren Carola, lite smått irriterad över att inte fått något besked och hon skulle kolla upp de under dagen, så idag eller i morgon skulle jag få besked. Får jag inget besked i morgon så går jag i taket! Så här långtid ska det inte ta, jag har pluggat via NTI skolan förut och Karlstad kommun gav mig besked på 3dagar!
Så nu är det komvux som gäller...spanska studierna får tyvärr ligga på is.

Johanna, vill du bli min spanska lärare så länge?
Lönen blir valfri mängd vodka redbull.
Har du gjort ett bra arbete så kan du även bli erbjuden champagne.
Lönen kan endast hämtas när delis group jobbar ;)

Comment
Postat av: johanna

näää måste jag börja jobba för rebull vodkan nu också ;)

2009-12-15 @ 14:48:36

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0