blandade käslor

Jag har så mycket blandade känslor inom mig.
Jag vill inget annat än att flytta tillbaka till Barcelona, men nu när det inte är så länge kvar och min avskedsfest är avverkad så väller känslorna fram.
Jag vill inte bo i grums, jag dör hellre. Men önskar att jag hade kunnat ta med mina vänner.
Hur som helst, jag vet att när jag sätter min fot i barcelona så kommer alla tvivel försvinna,
trots att det inte ha löst sig med jobb ännu.
Jag har ju lite intervjuer som jag ska på så det ordnar sig!

Kommer sakna mina vänner,
jag hoppas ni kommer och hälsar på mig och jag kommer ju och hälsar på ibland.

Jag måste fortsätta packa... jag vet inte vart jag ska börja.
Kommer bli en sista minuten packning på onsdagkväll.


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0