gossip girl is soooo good!

Precis kollat på s03e11 med gossip girl och de är sååå spännande !
Får försöka hålla mig så att jag inte säger för mycket eftersom jag ligger ett par avsnitt före sverige.
Men jag säger bara: SERENA WHAT WHERE YOU THINKING!

 
gaah.. vill se nästa episode nuuuuu!



från det ena till det andra, pratade och dubbelkollade att mina studier på molkoms folkhögskola är avslutade, och yes de är dom, försäkrade mig om att det inte skulle komma något överraskande återkrav eller dylikt men det skulle det inte göra :) Pratade även med utlandsavdelningen (ringt ett paaaar ggr så vi är snart polare).
Fick veta att ett samlat betygsdokumänt går utmärkt att söka på och att eftersom jag har godkänt i engelska krävs endast 80% godkänt för att få csn stöd! yes yes yes, synd bara att man inte fått reda på de tidigare, handlar om att ställa rätt frågor, och jag har uppenbarligen ställt fel vid tidigare samtal.
Hur som helst, nu ska jag kolla runt på lite olika skolor och sen få iväg en ansökan så fort som möjligt, så förhoppningsvis kan jag börja plugga spanska redan ganska snart och sen inom kort vara proffs på spanska! (haha)


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0