Mission: ta sig in i bilen

Underbart! Trött som ett as när jag vakna i morse och skulle få iväg brorsan till plugget,
går ut till bilen lite tidigare än vanligt för att jag misstänker att rutorna måste skrapas (de är -3grader ut).
Upptäcker när jag låst upp bilen att dörrarna inte går att öppna, WTF?! dörrarna har frysit fast,
lyckas få upp bagageluckan och brorsan får klättra in, och knuffa upp dörren infrån.
Det här va verkligen vad jag hade lust att göra tidigt på morgonen!

Efter många om och män va dörrarna öppna, rutorna skrapade och värmen i bilen började sprida sig,
brorsan han i tid till plugget och jag fick krypa ner i sängen igen :)

Ikväll ska jag hämta mis padres på flygplatsen :)

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0