Räcker med några minuter för att inse att man inte vill ha barn på flera år...

Inte haft tid att blogga, haft fullt upp!
Umgåtts med familjen, festat ,varit barnvakt.

Det är bra att vara barnvakt ibland,
det räcker med några minuter för att man ska inse att man inte vill ha barn på flera år.
Mina syskon är jätte söta men några egna barn vill jag inte ha på väldigt länge!

Nu ser jag fram till i morgon,
vi ska fira "julafton" med Marion & Ove & co.
Ska bli gott med julmat, trots att vi tjuvstarta igår :p


Comment
Postat av: Erina Tomasson

vad för inställningar ska jag ändra...?

2009-12-19 @ 23:34:42
URL: http://www.metrobloggen.se/minlya
Postat av: Erina Tomasson

haha nu fattade jag vad det var du menade... jag läste kommentaren på mailen inte på bloggen så jag såg ju inte vad det var för inlägg du relaterade kommentaren till. Jo jag skulle vilja gå in och ändra så jag inte får några mail men då missar jag bara en massa om vad som händer, Känns tryggt att man får mail :D



Flyttar du till Barcelona förrästen?

2009-12-19 @ 23:40:26
URL: http://www.metrobloggen.se/minlya

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0