Yes yes yes!

Vinden har vänt...IGEN!
Fick besked nu att jag FÅR börja plugga på NTI SKOLAN! Yeeeeey!
så väntar bara på att få ett mail om kurslitteraturen,
och om jag måste skriva på något mer så ska jag göra det i morgon.
Hoppas bara att dom får iväg antagningsbeskedet till csn så snabbt som
möjligt så att jag kan lämna en studieförsäkran.

Så nu blir det en terminplugg på komvux (och sen har jag mitt slutbetyg!)
Sen kan jag börja plugga spanska (på riktigt!)
Har ju en spanska kurs nu via komvux som jag ska läsa,
plus att dom vi ska bo med pratar spanska så det är bara att öva öva öva!


Jag är taggad som fan!
Nu behöver jag inte drömma mig bort till Barcelona,
för nu kommer jag va i barcelona!


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0