ARVIKA FESTIVALEN

Har haft en kanon helg! Dock vart den inte som jag hade väntat mig men bortsett från visa saker så va det jätte kul.
Va jävligt seg igår på dagen och höll på att dööö när jag va och kollade på alice in videoland.
Aldrig varit så bakfull och dålig någon gång!
Lite mat och vatten och mycket alkohol är ingen bra kombination.
Men efter att ha badat och sovit i solen så va man back on track igen.

Idag har jag sovit i stortsett hela dagen.
vakna nu och känner mig som en klubbad säl.

Tältet fick inte följa med hem,
Efter att det hade regnat konstant i flera timmar gav tältet vika,
översvämning i tältet och lukten av öl blandat med äppel juice spred sig (fy faaan).

Nej.. dags att försöka vakna till liv.

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0