Back on track

Snart back on track igen. Ska tillbaka till jobbet på fredag så helgen blir lugn.
Är rätt seg idag. Var hos E och kollade på film igår, minns inte vad den heter men den va skit kass iaf och sen slockna jag.  Finns inga planer för idag, röja upp lite i mitt "flickrum" osv.
Måste ha en lägenhet snart ,vet dock inte riktigt vart jag vill bo ännu =/
vill egentligen inte bo i lägenhet, jag vill bo i hus.
får väl ragga upp en rik jävel som köper en kåk åt mig (chansen är inte så stort).
Inte länge kvar tills plugget börjar nu, grymt taggad (faktiskt), synd bara att jag inte kommer ha någon bil!
kommer känna mig låst utan bil. Men det är väl bara att försöka gilla läget.
J har kommit hem nu också :)



Har egentligen inget vettigt att skriva...

ha de bra

Comment
Postat av: Carro

Ta över min lägenheten den 1:a September :D

2009-07-29 @ 17:01:13
URL: http://www.metrobloggen.se/Buttercupbaby

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0