Bloggutmaning

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i smset
4. Gör likadant på resten av frågorna, fast stanna när du räknat till fem istället


Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen mot dig?
hej, det börjar se lite bättre ut :) ska vi ta en sväng ut till arnäs då? puss

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Slutat? Kul att jobba?

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Ok, men det var kul då iaf? vi kanske ska vänta tills det värsta är över?
 
Vilket sms blev du mest berörd av?
Haha sug min håriga Radiotjänst, jag får tillbaka mina pengar :)

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
vi möts ute vid vägen :)

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
tänkte du komma idag eller?

Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Tja, ska du göra sen ikväll då?

Vad vill du höra mest av allt?
Hej babe, det blev utgång för mig iaf tydligen.

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Du gör som du vill

Din romantiska replik?
Hej vad har du för dig?

Vad skulle du säga om du blev bestulen?
jag vet inte riktigt än, vaddå?


Utmanar
Emilia!!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0