Dag 1

Vet inte om jag kan säga att jag har klarat mig bra, men jag har iaf inte intagit någon form av nikotin idag.
Suget efter nikotin har varit extremt och jag har fått kämpa med att inte trycka i mig massa annan skit.
Det hjälper inte att trycka i sig 1kg godis, jag kommer fortfarande känna ett sug efteråt eftersom det inte är sockersuget jag sucktar efter!

Vissa säger att det är enklare att bli nikotinfri med hjälp av godis och dyl. men jag tänker inte gå upp i vikt för att bli nikotinfri. . . då kan jag lika gärna fortsätta snusa/röka.

Klockan är nu 21 och det är fredagkväll...
För min del består helgen av jobb i morgon och på söndag.
Hur det ser ut i veckan vet jag inte just nu, inte velat kolla efter än.

Annars idag har jag varit i trossnäs och solat, lagat både lunch & middag (inte dåligt för att vara jag) och tagit en långpromenad runt omkring i grums.
Har även sett klart hela Californication S2 det är ju hur bra som helst! Lizzie när kommer S3?


Comment
Postat av: Lizzie

I höst! Längtaaaar så mycket!

2009-07-19 @ 17:56:07
URL: http://mellanfest.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0