helgen

I fredags va jag hos Millan och kollade på en shopaholics bekännelse, vart inte speciellt impad och översättningen va skit kass. . . men jag ville ju se den och säger bara att jag är glad att jag inte såg den på bio.

Vid halvtolv fick jag ett ryck och ville ut på krogen,
ringde till fredrik och brummade till stan.
som vanligt när man går ut med fredrik är han drygare än sirap och sen tappar man bort honom,
men grass och eriksson va som tur va på ankan så jag hängde med dom istället :)
sprang även på en dretfull zandra olsson och fick mig en smaskig blötpuss på kinden innan hon vinglade vidare in i vimlet. Igår vart det en lugn kväll. . .
började jobba 7 i morse och har precis kommit hem,
Nu är jag så jävla trött så ska sova 1-2 timmar nu så hoppas jag på att piggna till lite.

ser även ut som att det har regnat klart och solen börjar titta fram!
underbart!

Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0