Klockrent!

Jag tror att folk har svårt att uppfatta min ålder. . .
Här på jobbet har dom en allmän restaurang där även fritidsbarnen äter sin lunch.
När jag skulle hämta matvagnen till alla tanter och gubbar tittar ett litet barn på mig och säger frågande :
"vilken klass går du i?" haha.. Mitt svar fick "bli jag går inte i någon klass utan att jag jobbar."
En gubbe som bor här på ålderdomshemmet frågar mig lite senare " Bor du också här?"
Haha.. mitt svar fick bli "nej jag jobbar här"

haha.. är jag en kombination av ett barn och en gammal tant?
hm. Kanske ser gammal ut och har barnasinnet kvar?
nej nu lägger jag ner dom här funderingarna och återgår till mitt arbete.

Ha en fortsatt bra dag i solen!

xoxo


Comment

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0