Njoy

Som jag skrev i tidigare inlägg ska jag ju börja träna på gym (igen).
Men nu blev jag tipsad av Erina att börja träna på Njoy istället,
gymmet verkade suveränt och det är billigare än på sats!
Det ingick även mer i medlemspriset.

Det som är lite synd är att Njoy ligger på kassernhöjden och jag kommer plugga i Inre hamn,
men det går bussar och om inte annat så får jag mig en ordentlig promenad.

Såg att dom hade ett erbjudande att man kan provträna gratis en gång innan den 31/7 så funderar på att utnyttja erbjudandet för att se vad det är för stället. Någon som vill hänga med?
Det är ju så fruktansvärt tråkigt att träna själv. . . men det är oftast så det brukar sluta iallafall.
(ta åt er nu latmaskar!haha)


Känner ett extremt sötsug just nu. . . tänker inte ge efter för mitt sug.
Lika bra att vänja sig, 2 snusar kvar, innebär det att jag måste påbörja min detox redan i morgon!?!
Lika bra att få det överstökat haha

Comment
Postat av: erina tomasson

Ordentlig promenad vet jag ju inte riktigt... det tar inte mer än 5-10min att gå från stan till kassernhöjden...! Eller 2min med buss från torget, så det ligger inte så långt utanför stan som man tror. Jag tränar där och tycker det är suveränt, hellre där än på SATS där alla muskel knuttar elelr lsimmade tjejer tränar. Inget ställe där jag skulle vilja vara på iallafall ;) HA EN TREVLIG KVÄLL! Nu blire sängen för min del.

2009-07-16 @ 23:59:43
URL: http://www.metrobloggen.se/minlya

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0