nyvaken

Vakna för en stund sen...
Borde gå ner och fixa frukost ev. en tidig lunch.
I morgon är det back to work som gäller, ryggen är inte helt okej än men det får gå.
Konstaterat att min säng är för mjuk! Har aldrig klagat på min "underbara" säng förut, men efter att ha legat i en säng med nästintill stenhård madrass så märker man vilken som känns bäst för ryggen och inte.

Hamnfestivalen började igår och jag va sjukt taggad till att dra dit, men lika fort som lusten kom på så tappade jag suget... drog till ica och köpte chips istället.
får se om man kan få med sig nån till hamnen på fredag kanske, skulle vara kul!

Putte i Parken har dragit igång också, men eftersom jag jobbar blire inget med de... typiskt!
massa bra band som spelar juh!

Nä, magen skriker efter käk så får väl gå ner o slänga ihop nånting...


Btw.. måste komma på vart jag vill bo snart, det här håller inte.


Comment
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Visste du inte? trodde jag Annica hade sagt, haha... Ska ju ha en stor modell och fototräff den 8/8 i Mariebergsskogen för alla som är intresserade, kommer finnas många fotografer, modeller och makeupartister där, vi ska träffas och ha en trevlig fotodag allihop, du kanske vill hänga med och bli fotad och få lite fina kort på dig själv? Vore ju jättekul om du hängde med :-)

2009-07-30 @ 12:27:58
URL: http://lifeofheaven.blogg.se/

Leave a comment:

Name:
remember me?

E-mail:

URL/Blogadress:

Comment:

Trackback

Choose your own language

RSS 2.0